Tuesday, 2 August 2011

Manhattan Fish Market @ Pavilion

Ahad yg lps, sy anak beranak ke Pavilion...saje je nk bw Mika jln2..ctu tk ramai sgt kn..SO, kalo lepaskn Mika jalan, tak lar risau sgt.  Btw, lama tak bw dia jenjln.. En.Suami memanjang sibok hal silat.. Lgpun da masok bln pose, mmg da malas nk kua kan...So, tis time la nk spend time besama. 


suker btol ble dpt kua dr stroller
jeling saper tu...
Eh eh...terlari topik skit. Ble da penat2 bejln, shopink2 skit so perot pon lapar la kan..Sy decide lar nk mkn kt Manhattan Fish Market ;-) Hah, bemula lar citenya..Nk share ckit, mmg tip top staf2 kt cni..kalo takat service tu standard la kan..tp bdk2 cni mmg terbaek wooookkkkk (pd pendapat sy la)... u know y??? Sesampai je trus la nk tgk menu. EnSuami mmg tkde la coz sibok nk ber'naga'. Kena g lua la kan..Tgl lar sy n mika bedua.. 

Tgh2 nk pilih menu, sebok lar mika ni nk kacau..nk tu lar, nk ni lar...LAst2 satu bdk ni rajin lar nk melayan dia..siap dokong mika smbl dia bt keje..ke cashier lar..siap bw g dapo amek fries lar..So, relax n tenang lar mummy nye ni..hehehe. Masa nk mkn plak, blh bdk ni dtg n dgn rela hatinya bw mika jln2 sekitar restoran tu..


GIni katanya : "Meh cni ikot abg..Mummy n Daddy nk mkn...." 


ini lar staf nyer.. tk nampak muka plak
tgk reaksi mika...weird sgt lar tu


Mika ni plak jenis yg takde hal lar ngan sape2 pun...janji org tu pandai layan..suker lar dia :-)




Otw blk ke parking, dia nmpk plak arnab ni..dan dan tu trus dia dok lantai bt mcm aksi arnab nie.. klakar btol anak mummy..nk puas kan hati dia, soh lar dia 'pose' kt arnab tu. Hah, da suda tu, br nk ikot blk. Sempat lg babye tata arnab tu b4 grak blk... Hikhikhik...sabo je la kan..layanz kan je lar mika tu.. END.